Onderdeel van Beterinzaken.nl

  • 8 / 10
55 reviews

Ondernemers over

crmopties.nl

Onze CRM-partners:

Hoe werkt het?

In 3 stappen

1

Vul uw gegevens in

Vul uw bedrijfs- en profielgegevens volledig in op deze site.

2

Ontvang uw unieke aanbod

U ontvangt offertes op basis van uw uniek bedrijfsprofiel.

3

Kies de beste partner

Kies de partner die het best aansluit op uw wensen en behoeften.

Heeft u vragen?

Deze hebben we alvast beantwoord

CRM staat voor Customer Relationship Management. Het is een manier om alle relaties te beheren in een systeem. Een CRM-systeem helpt u om deze gegevens te verzamelen en te bewaren op een centrale plek. Zo kan er productiever worden gewerkt en wordt de samenwerking binnen het team verbeterd.

Als u opzoek bent naar een CRM-systeem zult u verschillende prijzen te horen krijgen. Goedkope aanbieders zijn aanlokkelijk. Waarom te veel betalen?

Helaas is in dit geval goedkoop vaak duurkoop. In werkelijkheid zult u bij deze aanbieders waarschijnlijk achteraf duurder uit zijn. Wat namelijk niet wordt gecommuniceerd is dat servicekosten of beperkende voorwaarden een rol spelen. Daarnaast is het bij deze aanbieders vaak niet mogelijk om het systeem uit te bereiden. Wanneer uw bedrijf groeit zal het CRM-systeem dus niet mee kunnen groeien.

Met enkel het vergelijken van prijzen ziet u dus veel over het hoofd. Daarom is het belangrijk om ook inhoudelijk verschillende aanbieders te vergelijken. Om de kosten toch zo goed mogelijk te vergelijken kunt u kijken naar een aantal verschillende kostencomponenten. Deze vindt u op de offertes. Soms zijn ze echter ook te vinden op de website van de leverancier.

CRM-software kan helpen bij het oplossen van problemen. Echter, met alleen deze tool bent u er nog niet. De software heeft wel degelijk inzicht in sales funnel, maar kan niet alleen het gehele probleem oplossen. Om dit voor elkaar te krijgen zijn er toch nog mensen nodig. Een CRM-systeem kan dus een waardevolle bijdrage leveren, maar lost op zichzelf het achterliggende probleem niet op.

Binnen een organisatie hebben veel verschillende medewerkers te maken met één klant. Het is voor zowel de medewerkers als de klant erg vervelend wanneer bepaalde informatie mist. Daarom maakt CRM het mogelijk om gegevens van zakelijke contacten op te slaan in een systeem waar meerdere medewerkers bij kunnen.

U heeft de mogelijkheid om een cloudgebaseerd CRM-systeem te kiezen. Een CRM-systeem in een online omgeving (cloud) zorgt ervoor dat de software niet op alle apparaten geinstalleerd hoeft te worden. Daarnaast heeft een cloudgebaseerd CRM-systeem de volgende voordelen:

- Snellere implementatie in uw bedrijf
- Automatische updates
- Overal kunnen werken, vanaf elk apparaat
- Verbeterde samenwerking

Via Crmopties.nl kunt u meerdere CRM-leveranciers vergelijken. U vraagt eenvoudig verschillende offertes aan via het formulier. Vervolgens krijgt u offertes op maat, waaruit u zelf kunt kiezen.

Oriëntatie naar het juiste online CRM-pakket

Online CRM-pakket
Waarom zou u kiezen voor een online CRM-pakket? Stapels stoffige dossiers zijn nogal ouderwets in deze moderne tijd. Met een online CRM-pakket kunt u via internet al uw relaties beheren. Hierdoor blijft alles overzichtelijk. Dit zorgt weer voor een betere service. Verder zorgt een CRM-pakket met online software voor een betere kennis van de klant waardoor het verkoopproces soepeler verloopt. Denk verder nog aan voordelen zoals gerichte marketingcampagnes en snelle, overzichtelijke informatie van klanten. Niet alleen voor de klant en de verkoop is een online CRM-pakket nuttig, ook zorgt het voor soepelere processen binnen uw organisatie. Het doel is namelijk om tijd en kosten te besparen. In een ERP-systeem komt alle informatie van verschillende afdelingen samen zodat deze toegankelijk en overzichtelijk is.

Voordelen van CRM online
Stelt u zich eens voor, u bent onderweg naar een klant en u kunt op het laatste moment online nog even de laatste informatie teruglezen over de relatie met deze klant. Handig toch? Met een CRM-online kunt u overal en overzichtelijk alles inzien. Daarnaast is het mogelijk om agenda's te integreren waardoor afspraken plannen ook geen moeite meer is. Ook biedt CRM veel voordelen zoals het mogelijk maken van overtuigende sales gesprekken, cross-en up-sell mogelijkheden, het bepalen van de doelgroep en het overzicht houden van feedback. Dit zijn slechts voorbeelden. CRM-online biedt u als ondernemer, manager, medewerker of directeur vele voordelen!

Een greep uit de referenties

//preventing gtm script from adding url to a tag