Onderdeel van Beterinzaken.nl

  • 8 / 10
55 reviews

Ondernemers over

crmopties.nl

Onze CRM-partners:

Hoe werkt het?

In 3 stappen

1

Vul uw gegevens in

Vul uw bedrijfs- en profielgegevens volledig in op deze site.

2

Ontvang uw unieke aanbod

U ontvangt offertes op basis van uw uniek bedrijfsprofiel.

3

Kies de beste partner

Kies de partner die het best aansluit op uw wensen en behoeften.

Heeft u vragen?

Deze hebben we alvast beantwoord

CRM staat voor Customer Relationship Management. Het is een manier om alle relaties te beheren in een systeem. Een CRM-systeem helpt u om deze gegevens te verzamelen en te bewaren op een centrale plek. Zo kan er productiever worden gewerkt en wordt de samenwerking binnen het team verbeterd.

Als u opzoek bent naar een CRM-systeem zult u verschillende prijzen te horen krijgen. Goedkope aanbieders zijn aanlokkelijk. Waarom te veel betalen?

Helaas is in dit geval goedkoop vaak duurkoop. In werkelijkheid zult u bij deze aanbieders waarschijnlijk achteraf duurder uit zijn. Wat namelijk niet wordt gecommuniceerd is dat servicekosten of beperkende voorwaarden een rol spelen. Daarnaast is het bij deze aanbieders vaak niet mogelijk om het systeem uit te bereiden. Wanneer uw bedrijf groeit zal het CRM-systeem dus niet mee kunnen groeien.

Met enkel het vergelijken van prijzen ziet u dus veel over het hoofd. Daarom is het belangrijk om ook inhoudelijk verschillende aanbieders te vergelijken. Om de kosten toch zo goed mogelijk te vergelijken kunt u kijken naar een aantal verschillende kostencomponenten. Deze vindt u op de offertes. Soms zijn ze echter ook te vinden op de website van de leverancier.

CRM-software kan helpen bij het oplossen van problemen. Echter, met alleen deze tool bent u er nog niet. De software heeft wel degelijk inzicht in sales funnel, maar kan niet alleen het gehele probleem oplossen. Om dit voor elkaar te krijgen zijn er toch nog mensen nodig. Een CRM-systeem kan dus een waardevolle bijdrage leveren, maar lost op zichzelf het achterliggende probleem niet op.

Binnen een organisatie hebben veel verschillende medewerkers te maken met één klant. Het is voor zowel de medewerkers als de klant erg vervelend wanneer bepaalde informatie mist. Daarom maakt CRM het mogelijk om gegevens van zakelijke contacten op te slaan in een systeem waar meerdere medewerkers bij kunnen.

U heeft de mogelijkheid om een cloudgebaseerd CRM-systeem te kiezen. Een CRM-systeem in een online omgeving (cloud) zorgt ervoor dat de software niet op alle apparaten geinstalleerd hoeft te worden. Daarnaast heeft een cloudgebaseerd CRM-systeem de volgende voordelen:

- Snellere implementatie in uw bedrijf
- Automatische updates
- Overal kunnen werken, vanaf elk apparaat
- Verbeterde samenwerking

Via Crmopties.nl kunt u meerdere CRM-leveranciers vergelijken. U vraagt eenvoudig verschillende offertes aan via het formulier. Vervolgens krijgt u offertes op maat, waaruit u zelf kunt kiezen.

Oriëntatie naar het juiste CRM-pakket

Wanneer u zich aan het oriënteren bent op een CRM-pakket komt er veel informatie op u af. U wilt graag een goede keus maken want business software is kostbaar! Softwarepakketten bestaan in veel soorten en maten. Naast de bekende CRM-pakketten bestaan er ook Softwarepakketten die dezelfde eigenschappen van een CRM-pakketten hebben, maar ook anders zijn.

Een voorbeeld zijn de ERP-pakketten die onderdelen van CRM bevatten. Ook is het soms mogelijk om andere of bestaande software uit te bereiden met bijvoorbeeld CRM. Dit is vooral handig als u niet specifiek op zoek bent naar een CRM-pakket, maar wel geïnteresseerd bent in processen die u bedrijf kunnen automatiseren.

Een compleet beeld van de klant met CRM

CRM staat voor Customer Relationship Management en dient om een compleet beeld van de klant te krijgen. Verder helpt het bij het registreren en verzamelen van klantgegevens. CRM zorgt dus voor veel efficiëntie binnen uw bedrijf. CRM kan worden gebruikt als software term, maar ook als zakelijke strategie. De CRM-software sluit aan bij de zakelijke CRM-strategie. Maar wat is deze dan precies?

Het idee achter CRM is dat de relaties met de klanten worden geoptimaliseerd en hierdoor de winst wordt verhoogd. CRM-software automatiseert het beheer van klantrelaties en ondersteunt op deze manier de strategie. CRM zorgt ervoor dat iedereen de gegevens van klanten bij kan werken waardoor het klantsysteem actueel blijft. Hierdoor verbetert ook de samenwerking tussen verschillende afdelingen binnen uw bedrijf.

Wij zijn bereikbaar van

9:00 - 17:00

Een greep uit de referenties

//preventing gtm script from adding url to a tag